Portal informacyjny w górskich klimatach

Marketing hotelu – czy można mu zaufać?

Często rezerwując hotel, zwracamy zbyt dużą uwagę na sposób w jaki się reklamuje, nie weryfikując faktycznych warunków ośrodka. Na co zwracać uwagę, by nie zostać oszukanym podczas planowania wakacji?

Przekłamane reklamy w sezonie wakacyjnym!

Jest to największy problem, kiedy rezerwujemy noclegi podczas sezonu wypoczynkowego. Często marketing hotelu kusi turystów dużymi promocjami oraz przerysowanymi zdjęciami perfekcyjnych apartamentów. Faktycznie często do zdjęć reklamowych jest wybierany najlepszy pokój ośrodka, podczas gdy niskie ceny dotyczą gorszych standardów tego samego miejsca. Warto zweryfikować, przeglądając galerię hotelu na fanpage na Facebooku lub stronie internetowej oraz zasięgając opinii innych osób.

Popularne sieci kontra prywatne apartamenty?

Zwykle na pytanie o hotele, są wymieniane te, o których najgłośniej w internecie, radiu, bądź telewizji. Należy jednak pamiętać, że prócz dobrze wypromowanych, znanych sieci hoteli, istnieje cała masa pojedynczych apartamentów wynajmowanych przez osoby prywatne. Zwykle takie miejsca charakteryzują się wysokim standardem, czystością i atrakcyjnymi cenami. Większość takich apartamentów jest bardzo często remontowana i odświeżana, a właściciele tych miejsc dbają o nie ze szczególną starannością.

Gdzie szukać hoteli, które nie używają marketingu do manipulacji klientami?

Przede wszystkim na rzetelnych portalach do rezerwacji hoteli. Warto również brać pod uwagę opinię ludzi na forach oraz grupach na Facebooku. Tak jak na fora trzeba brać poprawkę, gdyś anonimowość nie zawsze idzie w parze z prawdomównością, tak Facebook oferuje prawdziwą skarbnicę wiedzy na temat hoteli i ośrodków wypoczynkowych.

Ważne jest by pamiętać, iż cena oraz rozbudowany marketing hotelu nie zawsze idą w parze z jakością usług i standardami, jakie oferują.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.